Thursday 11 April 2013

Nasihat dan motivasi buat diriku

Add caption

Setiap manusia punya impian masing-masing begitu juga aku,n bagi akulah rasanya setiap
manusia boleh berjaya kerana terlalu banyak orang-orang yang berjaya pada saat ini,begitu 
banyak sekali yang kehidupannya pada masa dahulu sangat susah,tapi atas usaha yang gigih
mereka kini menjadi aset yang bernilai untuk negara dan orang keliling.Oleh sebab itu,
aku juga kena mengubah kehidupan aku agar aku juga boleh menjadi manusia yang bermanfaat
pada manusia lain,aku kena usaha sedaya yang mampu insyaALLAH suatu saat nanti
ianya menjadi satu kejayaan yang sangat-sangat bernilai bukan sahaja untuk dunia
malah AKHIRAT.



Setiap hari yang ku lalui pasti ianya berlainan cerita perjalanannya tapi akan kupastikan
ianya berlalu penuh dengan keimanan kerana aku mengharap setiap saat yang ku lalui punya
keimanan pada ALLAH agar di akhirat kelak aku dapat perlindungan ALLAH yang pada hari itu
tiada perlindungan selain perlindungannya.


No comments:

Post a Comment